September 22, 2021

Global news 24hours

World at your fingertips

US government blocks Iran-affiliated news websites

1 min read

Notices also appeared on some of Iran’s Press TV websites, the Iranian government’s main English-language satellite television channel, and Al Alam, its Arabic-language equivalent. Lualua TV, an Arabic-language Bahraini independent channel that broadcasts from the UK, was also taken down.

Source

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *